Osiem ćwiczeń na płaski brzuch i wąską talię

Ten trening jest świetny dla zapracowanych kobiet, które chcą szybko wrócić do formy.

Jeśli myślisz, że aby uzyskać płaski brzuch, musisz godzinami ćwiczyć na siłowni, to się mylisz.

Uwierz nam, nadmiaru tłuszczu z talii możesz pozbyć się bez wychodzenia z domu — wykonując najprostsze, ale bardzo skuteczne ćwiczenia.

Przedstawiony poniżej zestaw pomoże Ci uzyskać niesamowite efekty w jak najkrótszym czasie!

Wystarczy do tego mata do jogi i dziesięć minut wolnego czasu dziennie. Ten trening jest świetny dla zapracowanych kobiet, które chcą szybko wrócić do formy.

Osiem ćwiczeń na płaski brzuch i wąską talię

Jesteś zainteresowany? Dodaj artykuł do ulubionych, aby go nie zgubić — i zacznij!

Każde obwód powinien trwać 60 sekund (30 sekund dla jednej strony i to samo dla drugiej). Ćwicz regularnie, aby uzyskać widoczne efekty.

Zanim zaczniesz ćwiczyć, dobrze jest dostosować dietę, jeśli nadal masz z tym problemy.

1. Wspinacz

Osiem ćwiczeń na płaski brzuch i wąską talię

2. Podnoszenie na przemian wyprostowanych nóg

Osiem ćwiczeń na płaski brzuch i wąską talię

3. Boczne pochylenie w prawo i w lewo

Osiem ćwiczeń na płaski brzuch i wąską talię

4. Unoszenie wyprostowanych rąk i nóg zgiętych w kolanach

Osiem ćwiczeń na płaski brzuch i wąską talię

5. Ćwiczenie na boku

Osiem ćwiczeń na płaski brzuch i wąską talię

6. Przysiady boczne

Osiem ćwiczeń na płaski brzuch i wąską talię

7. Unoszenie wyprostowanych nóg

Osiem ćwiczeń na płaski brzuch i wąską talię

8. Unoszenie tułowia do siadu

Osiem ćwiczeń na płaski brzuch i wąską talię

Sportowiec-milioner uszczęśliwił kelnerkę napiwkiem

Nastolatek rzucił szkołę i jego matka jest szczęśliwa, gdyż był to jej pomysł

Kiedy pielęgniarka dowiedziała się o poważnej chorobie chłopca, postanowiła mu pomóc, oddając część siebie