Lot United Airlines został odwołany. Tylko jedna pracownica działu rezerwacji musiała obsługiwać długą kolejkę pasażerów.
Nagle przed dziewczyną pojawił się agresywny mężczyzna. Rzucił swój bilet i powiedział:
– POTRZEBUJĘ biletu na następny lot, KONIECZNIE pierwszej klasy!
Dziewczyna odpowiedziała:
– Przepraszam, chętnie pomogłabym Panu, ale najpierw muszę obsłużyć klientów w kolejce, wtedy coś wymyślimy.
Ta odpowiedź nie spodobała się pasażerowi. Zapytał głośno, by wszyscy wokół mogli usłyszeć:
– Czy Pani w ogóle wie, kim jestem?
Takie stwierdzenie wcale nie przeraziło pracownicę. Natychmiast włączyła mikrofon i zwróciła się do pasażerów terminalu:
– Uwaga! Przy bramce G14 stoi pasażer, który nie wie, kim jest. Jeśli ktoś może pomóc w ustaleniu jego tożsamości, prosimy uprzejmie o podejście do Bramki 14!
Ludzie w kolejce wybuchnęli śmiechem, a bezczelny pasażer złośliwie spojrzał na dziewczynę i przeklął niegłośno.
Bez mrugnięcia okiem dziewczyna uśmiechnęła się i powiedziała:
– Przepraszam Pana, ale Pan jednak musi stać w kolejce!
Po tych słowach terminal wybuchł histerycznym śmiechem, a zawstydzony bezczelny mężczyzna pośpiesznie odszedł.
Dziewczyna została zwolniona pierwszego dnia. Powód rozśmieszy Cię
Kobieta urodziła dwie pary bliźniąt. Jak wyglądają dzieci po 14 latach życia
Alan powiedział to prawie spokojnie. Jak coś, co już dawno dojrzało w nim, a teraz…
Przyjechałam do córki na urodziny wnuka. Michał skończył dziewięć lat. Wstałam rano, upiekłam ciasto z…
Mój mąż prosi mnie, abym przyjęła do naszego domu jego córkę z pierwszego małżeństwa. Ma…
„Mamo, nie mogę codziennie do ciebie przyjeżdżać. Mam własną rodzinę…” Te słowa Ola wypowiedziała kiedyś…
Od ponad 15 lat mieszkamy z mężem osobno. Już dawno wyjechałam do pracy, ponieważ wychowywanie…
Na tym filmie przedstawiono zabawną sytuację, w której znajduje się wiele zwierząt domowych, które otrzymują…