Chciał dostać się bez stania w kolejce. Pracownica lotniska dała mu dobrą nauczkę

Lot United Airlines został odwołany. Tylko jedna pracownica działu rezerwacji musiała obsługiwać długą kolejkę pasażerów.

Nagle przed dziewczyną pojawił się agresywny mężczyzna. Rzucił swój bilet i powiedział:

– POTRZEBUJĘ biletu na następny lot, KONIECZNIE pierwszej klasy!

Dziewczyna odpowiedziała:

– Przepraszam, chętnie pomogłabym Panu, ale najpierw muszę obsłużyć klientów w kolejce, wtedy coś wymyślimy.

Ta odpowiedź nie spodobała się pasażerowi. Zapytał głośno, by wszyscy wokół mogli usłyszeć:

– Czy Pani w ogóle wie, kim jestem?

Takie stwierdzenie wcale nie przeraziło pracownicę. Natychmiast włączyła mikrofon i zwróciła się do pasażerów terminalu:

– Uwaga! Przy bramce G14 stoi pasażer, który nie wie, kim jest. Jeśli ktoś może pomóc w ustaleniu jego tożsamości, prosimy uprzejmie o podejście do Bramki 14!

Ludzie w kolejce wybuchnęli śmiechem, a bezczelny pasażer złośliwie spojrzał na dziewczynę i przeklął niegłośno.
Bez mrugnięcia okiem dziewczyna uśmiechnęła się i powiedziała:

– Przepraszam Pana, ale Pan jednak musi stać w kolejce!

Po tych słowach terminal wybuchł histerycznym śmiechem, a zawstydzony bezczelny mężczyzna pośpiesznie odszedł.

Dziewczyna została zwolniona pierwszego dnia. Powód rozśmieszy Cię

Kobieta urodziła dwie pary bliźniąt. Jak wyglądają dzieci po 14 latach życia