Lot United Airlines został odwołany. Tylko jedna pracownica działu rezerwacji musiała obsługiwać długą kolejkę pasażerów.
Nagle przed dziewczyną pojawił się agresywny mężczyzna. Rzucił swój bilet i powiedział:
– POTRZEBUJĘ biletu na następny lot, KONIECZNIE pierwszej klasy!
Dziewczyna odpowiedziała:
– Przepraszam, chętnie pomogłabym Panu, ale najpierw muszę obsłużyć klientów w kolejce, wtedy coś wymyślimy.
Ta odpowiedź nie spodobała się pasażerowi. Zapytał głośno, by wszyscy wokół mogli usłyszeć:
– Czy Pani w ogóle wie, kim jestem?
Takie stwierdzenie wcale nie przeraziło pracownicę. Natychmiast włączyła mikrofon i zwróciła się do pasażerów terminalu:
– Uwaga! Przy bramce G14 stoi pasażer, który nie wie, kim jest. Jeśli ktoś może pomóc w ustaleniu jego tożsamości, prosimy uprzejmie o podejście do Bramki 14!
Ludzie w kolejce wybuchnęli śmiechem, a bezczelny pasażer złośliwie spojrzał na dziewczynę i przeklął niegłośno.
Bez mrugnięcia okiem dziewczyna uśmiechnęła się i powiedziała:
– Przepraszam Pana, ale Pan jednak musi stać w kolejce!
Po tych słowach terminal wybuchł histerycznym śmiechem, a zawstydzony bezczelny mężczyzna pośpiesznie odszedł.
Dziewczyna została zwolniona pierwszego dnia. Powód rozśmieszy Cię
Kobieta urodziła dwie pary bliźniąt. Jak wyglądają dzieci po 14 latach życia