Kobieta, której wizerunek stał się oficjalnym symbolem marki żywności dla niemowląt Gerber, jest teraz staruszką.
Od 94 lat uosabia szczęśliwe i zdrowe dzieciństwo na całym świecie. Ann Turner Cook miała zaledwie kilka miesięcy, gdy w 1928 roku rysunek wykonany przez jej sąsiadkę Dorothy Hope Smith wygrał konkurs reklamujący słynną firmę konserwową.
Pani Cook jest teraz prababką i oczywiście bardzo się zmieniła. Ale wciąż ma te same jasne oczy i uporczywy uśmiech. „Zawsze miałam ten radosny wyraz twarzy z otwartymi ustami”, mówi stara kobieta. „To taki dziwny wyraz”.
Jak dziś wygląda dziecko przedstawione na produktach Gerber?
Kobieta, której wizerunek stał się oficjalnym symbolem marki żywności dla niemowląt Gerber, jest teraz staruszką.
Jest pewna, że obraz pozostaje aktualny przez wiele lat, ponieważ przypomina ludziom ich własne dzieci.
„Wszyscy mówią, że ich dziecko czy wnuk wygląda dokładnie tak, jak mały Gerber. A ja odpowiadam, że oczywiście jest podobny” – mówi kobieta.
„Co może być lepszego niż bycie symbolem dzieciństwa? I myślę, że tym właśnie się stałam” – mówi Ann Turner Cook.
Jak dziś wygląda dziecko przedstawione na produktach Gerber? Kobieta, której wizerunek stał się oficjalnym symbolem marki żywności dla niemowląt Gerber, jest teraz staruszką.
„Niewątpliwie twarz pani Cook odegrała bardzo ważną rolę w sukcesie firmy” – przyznaje Marilyn Knox, dyrektor generalny firmy.
„Nie musimy już nawet pisać nazwy firmy na produktach, ponieważ ta osoba mówi sama za siebie”.
Firma utrzymywała tożsamość Ann Turner w tajemnicy do 1978 roku, co dało początek wielu mitom, że obraz przedstawia Humphreya Bogarta lub Elizabeth Taylor w dzieciństwie.
Ale sama pani Cook wiedziała o tym od dzieciństwa. „Miałam około trzech lat, kiedy mama pokazała mi słoik z jedzeniem dla niemowląt i powiedziała, że to moja twarz. Pamiętam, że byłam wtedy bardzo szczęśliwa” – śmieje się kobieta.
Dziś twarz pani Cook wciąż pojawia się na produktach Gerber i nadal przyczynia się do rozwoju firmy. Na przykład w 2013 roku pomogła zorganizować konkurs wśród dzieci, które musiały pojawić się w krótkiej reklamie produktu.
Mężczyzna dowiedział się, ile ciasteczek może zjeść osoba na raz
Informator zdradził tajemnicę. Książęta William i Harry są gotowi zacząć od zera
Fryzjerzy potrafili uspokoić niezadowolonego klienta i zasłynęli w całym Internecie