Polska

Długo oczekiwana przez klientów promocją. Lidl już wkrótce wystartuje

Lidl rusza z długo oczekiwaną przez klientów promocją. Do sklepów na pewno uderzą tłumy, a przy półkach rozegra się walka o ten hitowy produkt.

Lidl już wkrótce wystartuje z nową, długo oczekiwaną promocją. To już 14. raz, gdy ten hitowy produkt trafi na półki w sklepach tej popularnej sieci.

Zawsze sprzedawał się bardzo dobrze i kierownicy Lidla zakładają, że tym razem nie będzie inaczej. Walka o skórzane torebki marki Wittchen rozpocznie się już w przyszłym tygodniu.

Lidl wraca z oczekiwana promocją

Wittchen to polski producent galanterii skórzanej. Wyroby tej marki pojawią się w Lidlu już po raz 14. Nic dziwnego, że popularna sieć decyduje się wystawić te produkty w sprzedaży kolejny raz – zawsze schodziły z półek migiem, zapasy znikały już w pierwszych dniach promocji. Zdaniem wielu teraz również nie będzie inaczej.

– Cieszymy się, że już 14. raz z rzędu możemy zaproponować naszym klientom produkty Wittchen, firmy rodzinnej o wieloletniej tradycji. Marka Wittchen doskonale odzwierciedla również podejście Lidla – proponujemy klientom najlepszy jakościowo produkt po przystępnej cenie.

Nasza coroczna wspólna oferta zawsze spotyka się z wielkim zainteresowaniem klientów i jesteśmy przekonani, że tak samo będzie również i tym razem – mówi Aleksandra Robaszkiewicz z Lidl Polska.

Dokładna oferta. Coś dla pań i panów

Co tym razem przygotowali dla swoich klientów Lidl i Wittchen? Trzeba przyznać, że nie zawiedli oczekiwań. Do wyboru będzie ponad 50 wzorów skórzanych torebek.

To jednak nie wszystko. W ofercie znajdą się też skórzane plecaki, które zawsze cieszyły się ogromną popularnością. Do wyboru będą 4 ich wzory. Ceny torebki to 279 zł za sztukę.

Zapewniono także wybór dla panów. Wittchen przygotował listonoszki w trzech wzorach, wytworzone z naturalnej, włoskiej skóry.

Kosztować będzie 189 złotych za sztukę.. Do oferty dołożono także po raz pierwszy aktówki – ich cena to 279 złotych za sztukę.

Promocja rozpocznie się już 12 października. Lidl nie przewiduje sprzedaży w swoich sklepach on-line. Aby zdobyć skórzaną, markową torebkę, trzeba będzie wybrać się do sklepu stacjonarnego.

Najlepiej jak najwcześniej, by uchwycić najbardziej interesujące nas modele.

Źródło: Super Express

Roman Tkach

Życiorys: 2018 - 2021 - redaktor naczelny i dziennikarz portali Dzisiaj (do 2018) i Kraj (do 2021). 2022 i do chwili obecnej - redaktor portalu internetowego Koleżanka. Edukacja: Narodowy Uniwersytet Biozasobów i Zarządzania Przyrodą w Kijowie. Specjalność: Wydział Agrobiologii. Poziom wykształcenia: specjalista. Zainteresowania: wędkarstwo, sport, czytanie książek, podróże.

Share
Published by
Roman Tkach

Recent Posts

Przyjechałam do matki po latach ciszy. Na stole stało jej zdjęcie z obcym mężczyzną i obrączki

Przyjechałam do matki po latach ciszy. Nie wiedziałam, jak mnie przyjmie. Czy w ogóle otworzy…

24 godziny ago